zondag 8 november 2015

Er was eens...

In deze blog lees je hoe het allemaal begon!

Polly de Pinguin
In de zomer van 2010 verscheen er een berichtje in de krant over een Pinguïn die aangespoeld was op het strand van Nieuw-Zeeland. Die zomer volgde ik het nieuws over deze pinguïn op de voet en vond het zo bijzonder dat ik er een verhaaltje over schreef. Het inspireerde me en ik begon een pinguïn te tekenen. Ik noemde haar Polly.
Op dat moment woonde ik al een paar jaar samen met mijn huidige partner. Zijn dochtertje uit een vorige relatie kwam om het weekend bij ons thuis. ‘s Avonds voor het slapen gaan las ik haar altijd een verhaaltje voor, terwijl ik op de rand van haar bed zat en haar vader aan het voeteneind. Ze vond het altijd prachtig als ik haar voorlas en luisterde aandachtig, terwijl haar vader af en toe een grapje maakte. Zo gebeurde het dat ik mijn passie vond in het schrijven van verhalen en het voorlezen van kinderen. Omdat ik altijd in de ICT branche werkzaam ben geweest, ontstond het idee om een app te maken en zo het verhaal van Polly de Pinguin tot leven te brengen.
Kijk voor meer informatie op http://www.appkidsstudio.nl
Henrique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten